zondag 21 augustus 2011

Bosproject



Ik ben aan een nieuw project begonnen, het bosproject. Je denkt misschien ze gaat takken opruimen, bomen zagen maar niets van dat alles.
Ik verzamel blaadjes die ik in ons bos tegen kom en hoop dat in de herfst, winter en lente nog eens te doen. Die blaadjes fotografeer ik en druk ik af op stof en daar ga ik............blaadjes mee maken.
Je kunt wel bedenken dat dit nog een vervolg heeft en een werk van lange adem is.
Maar een lange adem heb ik want ik ben 35 jaar yogalerares geweest. Dat kan tellen.
Hoe vaak zal ik het woord inademen en uitademen in mijn mond genomen hebben, eindeloos.
Ademen, het eerste wat je doet in je leven en het laatste voordat het leven stopt. Wonderlijk eigenlijk.
Ik ben van plan nog heel lang door te gaan met ademen.

2 opmerkingen: