maandag 7 september 2009

Istanbul

5 dagen onderbreking in Istanbul samen met man en kinderen.
Nu pas zie ik hoeveel blauw ik gefotografeerd heb.
Maar alle dagen zon en blauwe lucht zorgen hier natuurlijk voor.
Heel veel moois gezien, moskeeën, paleizen en alles is versierd met prachtige tegeltjes, schilderingen en ornamenten.
En dan de prachtige kleren van de vele sultans.
Hier heb ik geen foto's van kunnen maken want dat mocht niet.



Ik ben altijd al geïnterresseerd geweest in Islamitische patronen en ik heb mijn hart kunnen ophalen.
Ga er dit nieuwe 2de schooljaar op de academie vast iets mee doen.

1 opmerking:

  1. Ik mijn hart ook verloren aan Istanbul - wat een prachtige stad. Hoop daar ooit nog weer eens naar terug te gaan. Weet je dat Mehmet Girgic sinds kort daar een eigen winkel heeft geopend - zal binnenkort er aandacht aan besteden op mijn weblog.

    BeantwoordenVerwijderen