zondag 8 augustus 2010

Blokdrukken

Ben op bezoek geweest bij lieve mensen die een hele verzameling blokken verzameld hebben op hun reizen en ik mocht ermee drukken en hun vertellen hoe je dat doet op stof.
Hierboven een stukje van hun verzameling. Werkelijk prachtig!

Je ziet hoe fijn de stempels zijn, hele fijne tekeningen met veel vakmanschap bewerkt.


Hier zie je van dichtbij hoe mooi de tekeningen zijn. Mooi drukken is een ander paar mouwen maar ik ben beslist van plan om mijn techniek te verbeteren.

Het was een heel prettige ervaring om via mijn blog mensen te leren kennen die je mag ontmoeten en ervaringen mee mag delen. Tof!

3 opmerkingen:

  1. ik heb ook nog een paar mooie stempeltes liggen.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. i always watching your blog so even u can ask me any thing if u like and i appreciate your enthusiasm keep it up
    vinay
    kumarvinaysingh@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen