vrijdag 18 juni 2010

Gezeefdrukte zakdoekjes

Woensdagavond heb ik mijn laatste yogalessen van dit seizoen gegeven en ik heb mijn leerlingen een zelfgemaakt gezeefdrukt zakdoekje cadeau gedaan.
Heel veel positieve reacties gekregen.

Vanavond is de opening van de Textieltentoonstelling in het Gele Huis te Wilrijk en morgen begint de tentoonstelling die duurt t/m 27 juni.
Gisteren heeft de jury beoordeeld en morgen krijgen we onze uitslag.
Maar daar zit ik niet op te wachten, ik heb heel veel plezier beleefd aan het bezig zijn in groep en alleen.
En ik heb veel geleerd over stempelen, ritme, zwart/wit en wat dat met een mens doet, het ontwerpen van patronen volgens bepaalde systemen, vilten en inlegwerk, batik en mijn inbreng in het werken met sojawas, waarnemingstekenen waar onze lerares Christine Kennis in juli nog een cursus over geeft, blinddruk op papier en stof, het maken van patronen in photoshop, een tekening in rapport zetten met de hand en in photoshop en het zeefdrukken in rapport.
Als ik het op een rijtje zet toch wel een heleboel.
Kijk al uit naar mijn derde jaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten